Godnatt!

Kort uppdatering innan jag somnar. Körde 1 timme på gymmet idag. 20min crosstrainer följt av 30min styrka med fokus på mage, rumpa och lår (lär inte kunna gå i morgon) avslutade med att jogga på bandet i uppförsbacke i 10min. Efter det åkte jag hem och lagade mat. Det blev köttfärssås med massor av rivna morötter. Mitt tips är att blanda ner morötterna i köttfärssåsen när den är färdig så morötterna blir lite varma. Sen lite gurka och tomat till det. Supergott ;)

Undra vad jag ska laga för mat i morgon. Har torsk i frysen. Tips någon?


Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: den fanns att ladda ner idag igen:) torsk är gott med äggsås :) eller gör en fiskgratäng :)

2012-05-14 @ 23:12:12
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0